COMPANIE

FEROPLAST – UN BRAND IN CARE S-A INVESTIT CONTINUU

Povestea noastra incepe in octombrie 2007 cu o masina personala si un singur angajat: Pencu Cosmin, cel caruia i-a apartinut initiativa infiintarii acestui brand. Insa, succesul neasteptat al primelor luni de activitate l-au determinat pe detinatorul acestui concept sa vada Feroplast ca pe un business cu potential si nu doar ca pe un vis. Treptat, echipa numeroasa din momentul de fata a inceput sa prinda contur.

Mai intai, s-a investit in oameni, in profesionisti care au investit timpul si priceperea lor in demararea unor proiecte de calitate. In acelasi timp, s-a investit in tehnologie, parc auto si echipamente care sa permita realizarea unor produse de calitate, dar si distribuirea unor marci de renume international. Odata cu experienta au aparut si marcile proprii Feroplast: Rigel si Ramline, doua concepte care ne-au ajutat sa evoluam si sa ne extindem activitatea intr-un mediu dinamic si caracterizat de concurenta.

CE INSEAMNA COLABORAREA CU NOI?

FEROPLAST – MATERIALIZAREA UNEI IDEI

Daca ma intrebati pe mine, a fi antreprenor inseamna sa depasesti granitele gandirii obisnuite: unde altii vad o idee sau un concept, tu sa vezi o materializare a acestui concept. Si nu ma refer aici la partea financiara, ci la cum o idee buna poate deveni un serviciu sau un produs care se bucura de apreciere.

Cu alte cuvinte, sa arati ceva oamenilor din jurul tau si sa le oferi un plus de valoare. Cam asta incercam noi sa facem in zona Olteniei, in industria in care activam.

Dincolo de asta, ca antreprenor trebuie sa inveti sa faci fata provocarilor, indiferent de natura acestora. Zi de zi, speculezi oportunitati, treci peste obstacole si cauti mereu sa vii cu solutii pertinente. Asta incerc eu, Cosmin Pencu, sa fac. Este reteta pe care am aplicat-o in cadrul companiei mele, Feroplast si care a functionat.

ING. COSMIN PENCU – Manager Feroplast

ISTORIC

2007

Am pus bazele firmei Feroplast.

Am realizat prima investitie importanta pentru Feroplast: o masina care sa permita transportul materialelor comercializate.

2008

Am semnat contract de distributie cu un important producator si distribuitor de profile din PVC: Extruplast.

2009

Am ajuns la o cifra de afaceri de 5 000 000 lei.

Odata cu acest lucru s-a realizat o crestere a numarului de angajati.

2010

Ne-am diversificat gama de produse, incluzand in lista noastra panelul termoizolant.

Am inceput colaborarea cu Panadur – cea mai mare fabrica de panel din Europa de Est, un partener de incredere pentru Feroplast.

2011

Am devenit cel mai mare distribuitor de panel din Romania.

Am ajuns la o cifra de afaceri de 2 milioane de Euro.

Ne-am extins activitatea de distributie in intreaga tara.

2012

Ne-am diversificat gama de produse devenind distribuitor de armatura.

2013

Ne-am intensificat si concentrat activitatea in judetele Olteniei si am renuntat la distributia nationala.

2014

Am investit intr-un nou sediu mai mare care a permis cresterea afacerii Feroplast.

2015

Am cumparat 2 masini de tip platforma si un pickup pentru distribuirea marfurilor.

2017

Am inceput sa investim in productie. Am cumparat o linie completa de utilaje si am deschis o sectie de productie tamplarie PVC, intr-un sediu nou.

2019

Am devenit cel mai mare distribuitor de armatura din toata zona Olteniei.

LUMEA VAZUTA PRIN USI SI FERESTRE PVC